پمپ دنده ای

توضیح انواع پمپ دنده ای

پمپ دنده ای

توضیح انواع پمپ دنده ای

انواع پمپ آب برای خودرو را بشناسید

نتایج تفسیر


شناخت انواع گوشه فروشی ها و شغل آنها در وسایل نقلیه، جایگاه های سرویس خودروهای انژکتوری، هزینه های فروشگاه نبشی خودرو، فروشگاه گوشه برقی پراید، ایستگاه خدمات برق، فروشگاه گوشه خارج از مخزن، فشار جایگاه 206، فشار جایگاه سرویس پراید


ایستگاه خدمات معده


ایستگاه خدمات که در بسیاری از خودروها میل سوپاپ را می گیرد، مسئول ارسال سوخت به کاربراتور است. فروشگاه گوشه کمک می کند از دو بخش همراه تشکیل شود


1-دیافراگم


بسته های مدرن و تمیز تصفیه فاضلاب


بسته های مدرن و تمیز تصفیه فاضلاب


چشم انداز


yektanet-logo-sign


ترویج


2-دو دریچه


در امتداد این خطوط، بازوی بازیگوش به سمت چپ و مستقیماً از طریق محفظه نامنظم روی ساقه دریچه حرکت می کند و صفحه پوست گوساله در سیفون به نام معده پایین می آید و خلاء روی معده ایجاد می کند. ساخته می شود و دریچه دلتای سوخت باز می شود و گاز از مخزن به بالاترین نقطه معده مکیده می شود. در زمانی که معده به موقعیت منحصر به فرد خود باز می گردد، گاز دریچه و غیره را خارج می کند. با یک فنجان شیشه ای برای کنترل پیشروی سوخت در قسمت بالایی و بقیه از نوع فلزی هستند. ایستگاه خدمات با چرخش میل سوپاپ کار می کند زیرا هر چه قسمت پایینی وسیله نقلیه بیشتر از فصول مختلف گرم می شود. آن گاز سوخت تلفیقی در سیفون جمع می شود و در نتیجه گاز به کاربراتور نمی رسد.


برای رفع اجمالی این بدشکلی، می‌توانید ماده‌ای را خیس کرده و روی سیفون بگذارید یا مقداری آب در گوشه فروشگاه بریزید تا گاز جمع‌آوری‌شده به مایع گاز تبدیل شود و از جایگاه سرویس استفاده کنید. اخیراً از یک فروشگاه گوشه برق استفاده شده است که با موتور کمی برق کار می کند و مزاحمت های یک ایستگاه خدمات معمولی را ندارد.


انواع ایستگاه های خدمات


فروشگاه گوشه مکانیکی و فروشگاه نبشی کامپوزیت و ایستگاه خدمات برق


گوشه فروشگاه قطعات


استپانیک - واشر - کانال سیمی - بدنه سوپاپ - واشرهای زیر شیر - شیر - دیافراگم - نگهدارنده الاستیک آب بندی روغن - واشر آب بندی روغن - فنر برگشت دیافراگم - بدنه اصلی پمپ - واشر - سوئیچ کشش پایین - واشر - شیطون - میله فنر شیطانی محور - توپی شیطان - پیچ دیافراگمی - گیره


فروشگاه گوشه مکانیکی


نحوه عملکرد آن: پیش فرض کار همه فروشگاه های گوشه بسیار شبیه است و فرض تغییر حجم توسط معده کار آن را انجام می دهد، بنابراین برای تغییر حجم ما واقعاً یک دوره جاذبه و یک دوره انتقال می خواهیم.


مزایای فروشگاه گوشه برق نسبت به ایستگاه خدمات مکانیکی


1- در خودرو می توان از جایگاه های خدمات مختلفی استفاده کرد که در نوع مکانیکی هر سیفون برای موتور خاصی باشد.


2- ایستگاه های خدمات برق نزدیک به مخزن معرفی می شوند و بنابراین از گرم شدن و گرم شدن موتور محافظت می شوند.


3- ایستگاه های خدمات برق را می توان دو به دو روی زیرانداز نصب کرد که در صورت لک شدن یکی از آنها می توان از آنها استفاده کرد.


4- جایگاه های خدمات برق با چرخاندن سوئیچ اقدام به سوخت گیری می کنند و جزء سرعت موتور نیستند.


5- در نوع توربین آن به دلیل کشش زیاد داخل خطوط، تشکیل قفل های گازی محدود می شود.


6- قابل توجه ترین بهره وری در یک فروشگاه گوشه مکانیکی، سرعت دور دنده است، در حالی که در یک ایستگاه خدمات برق به طور مداوم چیزی بسیار مشابه است.


منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد